ICT ve výuce cizích jazyků
Tento projekt financován z OP VK
ICT ve výuce cizích jazyků
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/57.0653
Doba trvání projektu: 1. 9. 2015 – 31. 12. 2015
Cílová skupina: žáci a pedagogičtí pracovníci školy
Rozpočet projektu celkem: Kč 175 756,00
Klíčová aktivita číslo: 3
Název klíčové aktivity: Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém a německém jazyce s využitím ICT formou blended-learningu.
Název podporované aktivity: Podpora realizace kutikulární reformy škol a školských zařízení.
Celkové náklady na klíčovou aktivitu: Kč 26 176,00
Cílem klíčové aktivity je podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností učitelů v oblasti anglického/německého jazyka na střední škole formou řízené, kombinované a individualizované výuky (blended learning) na základě posloupnosti jednotlivých fází osvojování cizího jazyka, tj. poslech-mluvení-čtení-psaní. Využití blended learningu umožňuje individualizované vzdělávání učitele zohledňující jeho aktuální úroveň jazykových znalostí a dovedností, individuální potřeby a možnosti rozvoje.
Výstupem je podpora vzdělávání učitelů prostřednictvím kombinovaného interaktivního výukového systému.
Klíčová aktivita číslo: 4
Název klíčové aktivity: Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém a německém jazyce s využitím ICT formou blended-learningu.
Název podporované aktivity: Podpora realizace kurikulární reformy škol a školských zařízení.
Celkové náklady na klíčovou aktivitu: Kč 149 580,00
Cílem klíčové aktivity je podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v oblasti anglického/německého jazyka na střední škole formou řízené, kombinované a individualizované výuky (blended learning) na základě posloupnosti jednotlivých fází osvojování cizího jazyka, tj. poslech-mluvení-čtení-psaní. Využití blended learningu umožňuje individualizované vzdělávání žáků zohledňující jejich aktuální úroveň jazykových znalostí a dovedností, individuální potřeby a možnosti rozvoje. Kombinovaný interaktivní výukový systém obsahuje možnost studia v různých úrovních SERRJ.
Výstupem je motivace a podpora vzdělávání žáků cizím jazykům.