ohlédnutí za školním rokem - informační a komunikační technologie
Informační a komunikační technologie

-
na klientských počítačích učeben s výpočetní technikou je k dispozici Office 2013 (5 učeben) nebo Office 2010 (1 učebna)
-
v rámci projektu „Kantor Ideál“ bylo pořízeno 20 profesionálních tabletů pro potřeby pedagogů školy
-
v rámci projektu „Kantor Ideál“ bylo v minulém školním roce proškoleno 20 pedagogů školy v 7 různých odborných školeních akreditovaných v rámci DVPP.
-
pedagogům a nově všem žákům denního studia je k dispozici e-learningový server školy na platformě Windows SharePoint Services s kompletními materiály z šablon a záchytné sítě (navýšení bylo umožněno díky nákupu dalších přístupových licencí)
-
byl pořízen nový SQL server na platformě Windows 2012 Server R2 včetně CAL licencí umožňující rychlý přístup pro žáky k webovým aplikacím programu Bakaláři (souběžně až 1100 žákům a rodičům)
-
v rámci nové smlouvy o pronájmu softwaru je škola vybavena nejnovějším kancelářským balíkem od firmy Microsoft pro všechna PC ve škole a zároveň i pro domácí zařízení žáků i pedagogů se správou přes portál Office365.com
-
Statistika přihlášení do Bakalářů po Internetu za 2. pololetí:
-
nejvyšší počet přihlášení z řad žáků: 919
-
z řad rodičů: 651
-
z řad učitelů: 153
-
alespoň 200 x za pololetí se přihlásilo 66 uživatelů
-
alespoň 100 x za pololetí se přihlásilo 182 uživatelů
-
alespoň 1 x za pololetí se přihlásilo 565 uživatelů
Cíle pro další školní rok
V rámci návaznosti na projektové aktivity se zaměřit na rozvíjení práce s dotykovými zařízeními a další moderní technikou a to především díku školením a kurzům s následující tematickou náplní:
-
Cloudové řešení Office365 (možnosti tvorby online testů atd.)
-
Hlasovací zařízení (využití na tvorbu testů, spolupráce s tabletem atd.)
-
Interaktivní tabule (aktuální software, tvorba kvízů atd.)
-
Školní e-learning SLK (vytváření a zveřejňování materiálů v programu LCDS, tvorba a hodnocení testů atd.)
-
QR kódy (využití a tvorba QR kódů na dotykových zařízeních, praktické zařazení do výuky)